Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-11, 21:53   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

v64 Årjäng

Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 23:05   #2

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

jag tror PREDATOR ICON vinner en Finsk segermaskin som var ännu bättre nu i Vejos regi och han är kvickfotad och tar spets alla dagar iveckan. Toppchans och given spik!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 10:39   #3
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
jag tror PREDATOR ICON vinner en Finsk segermaskin som var ännu bättre nu i Vejos regi och han är kvickfotad och tar spets alla dagar iveckan. Toppchans och given spik!
Den tar inte spets av egen kraft, men du kanske mena att den får överta, vilket är mkt möjligt som hårt betrodd.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 13:26   #4

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

1 5, 9
2 1, 6, 7
3 2 Myhreng Jerker* (NO)
4 3, 7
5 3, 5
6 6, 10

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 13:27   #5

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2397
Standard

Björn Goop vinner i 1:a med Umbriel..
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 13:45   #6

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Lord Capar i första är en konstigt hårt spelad häst. Har aldrig varit en långskubbare och ser inte varför han skulle passa på distansen nu helt plötsligt. Har heller inte visat någon värre form på slutet och går med skor. Är mycket speedig en bit och om tempot stämmer samtidigt som han hamnar i bra slagläge är han farlig, men det är väldigt många om och men! Circles på samma volt borde absolut vara mer spelad!

Schizo är en väldigt konstig storfavorit också! Spår fem är bra och hästen är väl också bra, men om jag studerar värste motståndaren så sitter han innanför och kan hålla ut. Ingen av dem är jättevass ut, men Be Sweet är lite bättre och det är rätt smala chanser att Björn släpper till Tillman om han kommer först till ledning. Jag läste på startsnabbheten på alla hästar innanför Jennifer och de är lika bra eller bättre än Schizo allihopa som jag ser det. Usel storfavorit då den har så dålig chans på spets!

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 14:13   #7

Stekels avatar

Standard

Det ser onekligen bra ut för Umbriel! Kastration brukar göra sitt i många fall, finns ingen större risk att Björn inte är offensiv i ett sånt här lopp även om det nu är ett tag mellan loppen. Och det där med uppehåll gör nog inte så mycket. Får han styra tempot hyfsat som han vill kan även en häst utan lopp i kroppen klara lång distans på ett bra sätt. Circles ska smygas och Lord Capar lär spara speeden så det ser tunt ut med motbuden. Det är väl Top Model som jag ser som vettigt motbud egentligen.

Gammal 2015-07-12, 14:19   #8

Stekels avatar

Standard

Minnet är kort för de flesta, men jag som missade V6 på Star Gwen 24/7 glömmer inte så fort! Senaste insatsen var också den av bästa märke så formen finns och läget är mycket bra även om det vore bra med några hack till ner i banan för denna.

Gammal 2015-07-12, 14:39   #9

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52684
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Minnet är kort för de flesta, men jag som missade V6 på Star Gwen 24/7 glömmer inte så fort! Senaste insatsen var också den av bästa märke så formen finns och läget är mycket bra även om det vore bra med några hack till ner i banan för denna.
Du menar 27 april, på Färjestad.Då svek Obi Degato.Idag kan det bli körning mellan 5,6 och 7 - Jepson med 10 kan profitera på det långa upploppet.

Senast redigerad av hoola den 2015-07-12 klockan 14:43.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 14:40   #10

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kör V64 Årjäng idag efter att skippat lite V64;or och så, förhoppningsvis kommer formen igen snart. Testar i alla fall.

Ramen ser ut som följande;

3, 4, 5, 8, 9
1, 2, 6, 7, 8, 9, 11
2, 8
7 Space Star
1, 5, 6, 11
5, 6, 10, 11

1152 rader.

Utgångar blir Circles och Raggamuffin, minst en ska vinna, inga andra krav.

Första över lång distans. Bara 8 hästar kvar i fältet och jag tror mest på Circles som kommer hamna bra på det och troligtvis har bra chans att spurta ner de till slut. Annars öppet mellan de fyra andra där bakom. Umbriel kan såklart vinna men hästen är ingen stjärna och har varit borta länge, 30 % lite i det högsta laget men tar med ändå.

Andra är ett riktigt skitlopp egentligen. Favoriterna är nog de hästarna med bäst form i loppet men samtidigt har de dåliga utgångslägen och lär få tuffa resor då ingen av dem är blixtar från start. Leja Ni Macay har dugit i värre sällskap och kan skrälla. Barfota runt om på Goops är intressant. Öppet lopp om inte favoriten eller andrahandare får ett riktigt smörlopp.

Tredje står mellan tre hästar, 2, 6 och 8. Tar 2 och 8 och plockar bort Mjölneröds för att inte systemet ska bli för dyrt. Myhreng Jerker är bästa hästen men de andra två ungefär likvärdiga, och då 8an har en mycket mer tilltalande V64-% väljer jag den.

Fjärde känns upplagt för Space Star. Goop sitter i ledningen tidigt här, antingen tar han den själv direkt eller så släpper Micke J till honom. Enda brasklappen är om Tillman svarar upp och vägrar släppa, men tror 6 och 7 är snabbare från start. Från ledningen bör det vara toppchans på en bra häst!

Schizo kan såklart vinna femte men känns galet överstreckad på 52 %. Kommer inte till någon ledning på egen hand utan det krävs att alla lägger sig på rygg för att den ska nå spets. 1 Mon Amie Macay är fruktansvärt bortglömd till 4 %! Startsnabb och tar hand om spets, förhoppningsvis släpper han inte och då är chansen riktigt god att ingen tar sig förbi. Optimistic Face står stenhårt inne men är fruktansvärt kapabel. Berglöfs går barfota runt om för första gången vilket alltid är intressant på bra hästar. Goops är ointressant för mig, har aldrig vunnit, inget sting i hästen och behöver maxflyt för att vinna.

Tror mest på Raggamuffin i sista. Veijos Predator Icon blir bara större och större favorit och jag inte riktigt förstå det. Kommer få köra rejält för att ta sig till spets och var inte alls bra senast oavsett vad Veijo säger. Ögat före örat! Raggamuffin bevisade senast att den är i toppslag och samma balans som senast vilket är positivt. Jepson i dunderform och denna tror jag han kör till seger med! 5 Star Gwen 4 %? Kan komma till spets och har dugit i dessa sällskap tidigare, så varför inte idag? Goops har varit ute i riktigt tuffa sällskap på slutet och är äntligen tillbaka i "ordinarie" klass.

Lite chansningar och så vidare men det vill till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5), dado (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 14:47   #11

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Kör ett litet system idag, V6

Umbriel
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11
Myhreng Jerker
3, 4, 5, 7
3, 5
Predator Icon
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 15:00   #12

Stekels avatar

Standard

Håller med Andy om nästan allt. Efter många om tar jag många i första, mellanvoltens hästar är väldigt streckvärda! Sally Jovalley fick jag höra från de som var på banan hade värmt otroligt fint så det får bli en utgång. Be Sweet chansar jag på att Björn klarar att forcera till ledning och går där in i mål, ser ut som en väldigt bra chansspik! Predator Icon svår att räkna på. Dessutom svårräknat om ledning och kommentaren från Veijo att han absolut ska söka ryggar om det inte blir spets är inga bra förutsättningar. Utgångar bästa hästen Raggamuffin istället, som är lite handikappad av bakspår men det ser ju ut att kunna bli lite körning så det kanske inte är så dumt ändå. V64:

4,5,6,7,9
1,2,3,4,5,6,7,8,9,11
2,6
1,(3),4,6,7
3
3,5,6,7,9,(10),11
Minst 1 utgång+minst 1 under 10% = 1052 rader

Gammal 2015-07-12, 15:10   #13

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Kör endast för sexrättspotten idag och singlar Myhreng Jerker, Schizo och Predator Icon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 15:10   #14

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Håller med Andy om nästan allt. Efter många om tar jag många i första, mellanvoltens hästar är väldigt streckvärda! Sally Jovalley fick jag höra från de som var på banan hade värmt otroligt fint så det får bli en utgång. Be Sweet chansar jag på att Björn klarar att forcera till ledning och går där in i mål, ser ut som en väldigt bra chansspik! Predator Icon svår att räkna på. Dessutom svårräknat om ledning och kommentaren från Veijo att han absolut ska söka ryggar om det inte blir spets är inga bra förutsättningar. Utgångar bästa hästen Raggamuffin istället, som är lite handikappad av bakspår men det ser ju ut att kunna bli lite körning så det kanske inte är så dumt ändå. V64:

4,5,6,7,9
1,2,3,4,5,6,7,8,9,11
2,6
1,(3),4,6,7
3
3,5,6,7,9,(10),11
Minst 1 utgång+minst 1 under 10% = 1052 rader
Hoppas vi har hästar som vinner avd 1, 2, 3, 4 och 6 så lär ju en av oss få in V6 iallafall.

FAN OCKSÅ, såg nu att jag missat fylla i V6!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-12, 15:14   #15

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Den där Umbriel kan dom ju skicka på slakt direkt.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td